Thursday, March 08, 2007

my new game

De acuerdo, lo admito. Estoy enganchada. Me fascina. Me conecto solo para ver quien se conecta. Me encanta el invento este del mapa para saber desde donde se conecta la gente a mi pequenyo riconcito.
Hong Kong, Camboya, India, mi amada India... Juego a adivinar. A algunos os tengo controlados. Se quien fue el que se conecto desde Ecuador y el que chequea en Australia. Los de Singapur y Tailandia, facil, era yo. China?! USA? Argentina! Me fascina, lo admito.

*****
OK, I admit it. I am hooked. I am fascinated. I connect only to check who is connected. I love the little map to know where from people connect to my humble home.
Hong Kong, Cambodia, India, my loved India... I play, I try to guess. I know some of you. I know who was the one that was connected from Ecuador and the one that checks from Australia. The visits from Singapore and Thailand, easy, it was me. China? USA? Argentina?! I am fascinated, I admit it.

No comments: